artand001bakonszeg001darvas001komadi001korosszegapati001magyarhomorog001mezosas001nagykereki001szentpeterszeg001tepe001ujiraz001vancsod001

My message for Day 2

Az idei Prizma Kreatív Pr díjátadón kihirdetett eredények alapján Bererttyóújfalu is érintett két nyertes ügynökséggel, valamint munkájukkal kapcsolatban. Az Igazgyöngy Alapítvány SZUNO projektjének népszerűsítésére felkért ügynökség, valamint a Cafe Pr - amelynek kreatív igazgatója a berettyóújfalui születésű Varga Tibor - is a díjazottak között van.

 

Az Igazgyöngy Alapítvány és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény SZUNO szociális innovációjának népszerűsítéséhez szakmai segítségként, Benes Beáta koordinálásával az Uniomédia országos kampányt szervezett, amellyel az ügynökség Prizma Kreatív Pr Díjat nyert a “Nonprofit kampányok” kategóriában.

A kampányban az ügynökség feladata az volt, hogy pénzügyi támogatás nélkül minél szélesebb körhöz juttassa el az Igazgyöngy Alapítvány új, SZUNO (romani nyelven, jelentése álom) projektjének hírét.

Az alapötlet az volt, hogy ismert személyiségeket kértek meg arra, egy-egy gyerekrajz alapján írjanak egy-egy mesét, melyet aztán a Facebookon az alapítvány oldalán közzétettek. A meséket az oldal rajongói és maguk a szerzők is továbbosztják – így egy hiteles, spontán és virális kampány jön létre.

A kampány során eddig összesen 14 alkotótól érkezett mese, de az ügynökség további szerzőket is keres. Az eddigi írók: Péterfy Gergely és Péterfy Bori, Karafiáth Orsolya, Both Gabi, Tamás Zsuzsa, D. Tóth Kriszta, Hinda Vichi, Nyulász Péter, Süveges Gergő, Lackfi János, Finy Petra, Azurák Csaba, Gálvölgyi János, Kepes András.

A meseírók a maguk eszközeivel segítették a kampányt. D. Tóth Kriszta tévéműsorában, a DTK Show-ban egyperces bemutatkozó anyagot forgatott az alapítványról. Nyulász Péter, az egyszervolt.hu gyermekeknek szóló oldalon saját sarkot hoz létre, amely alatt az összes mese megtalálható lesz.

Az Uniomédia igénybe vette a hagyományos PR megjelenéseket is, a kampány és a webshop indulásáról közleményt adott ki, valamint az egyik mesét kérésükre elhelyezték az egyik legnagyobb olvasottságú női hetilapban, a Nők Lapjában.

Sok ember így ismerhette meg az alapítvány tevékenységét.

 

A Cafe Pr ügynökség - melynek kreatív igazgatója a bererttyóújfalui születésű Varga Tibor - által készített "A nevem Szabó Kinga - Aláírásgyűjtés a családon belüli erőszak önálló törvényi tényállásra emelésének parlamenti napirendre tűzéséért" című AVON kampányvideójával elnyerte az Év Ügynöksége díjat. A témáról és az alább látható díjnyertes kampányfilmről korábbi részletesen is beszámoltunk.

Mindkét nyertesnek szívből gratulálunk!

 

You have no rights to post comments