A szélsőséges időjárási és közlekedési körülményekre tekintettel a Telenor is jóváírja ügyfelei belföldi hívás- és sms-költségeit a katasztrófa sújtotta térségekben - közölte a cég szombaton az MTI-vel. Tájékoztatásuk szerint a jóváírás pontos részleteit a jövő héten ismertetik. Pénteken a Vodafone és a Magyar Telekom is jelezte: jóváírást ad ügyfeleinek a március 15-i hívásokból, tekintettel a rendkívüli helyzetre.
A Vodafone azt közölte pénteken, a szokatlan márciusi időjárás miatt elakadt vagy vészhelyzetbe került ügyfeleit kívánja segíteni azzal, hogy a vészhelyzet során lebonyolított hívások költségeit jóváírja.
A Magyar Telekom minden mobilos ügyfele számára jóváírást biztosít az országban kialakult hóhelyzet miatt. A társaság pénteki közleményében azt írta: tekintettel arra, hogy a bajba jutottak, hóban rekedtek, családtagjaik, ismerőseik és a mentésben résztvevők számára a mobiltelefon milyen nélkülözhetetlen segítséget jelentett és jelent, a Telekom minden mobilos ügyfele számára ingyenes perceket biztosít a március 15-i, pénteki napon folytatott beszélgetésekből.
Mindkét mobilszolgáltató jelezte, hogy a jóváírás részleteiről később, várhatóan a jövő héten ad bővebb tájékoztatást.