artand001bakonszeg001darvas001komadi001korosszegapati001magyarhomorog001mezosas001nagykereki001szentpeterszeg001tepe001ujiraz001vancsod001

2024. június 18. kedd

Katalin Motel és Étterem

Berettyóújfalu, Király-Hágó u. 22.

06 (54) 401-537

06 (20) 421-9411

"A" menü:

Karalábéleves

Sajttal-baconnal grillezett jércemell zöldborsópürével, karika burgonyával

"B" menü:

Húsleves csigatésztával

Rántott szelet vegyes körettel

Heti desszert (800 Ft):

Somlói galuska

HETI MENÜ ÉS ÉTLAP

„A legrövidebb út a joghoz” - ezentúl városunkban is elérhető az a hiánypótló szolgáltatás, melyet a D.A.S Jogszerviz nyújt ügyfeleinek. Újhelyi Edit, a cég helyi képviselője működésük részletes bemutatása közben többek között arról is beszélt, miért hat varázsigeként a cég neve, hogyan lehetséges akár a havi presszókávénk áráért minőségi szolgáltatásban részesülni, illetve azt is megtudtuk, miben rejlik a sikerük titka.

fundamenta

Újhelyi Edit a lakásfinanszírozási szakma rutinos szereplőjeként 13 éve dolgozik Berettyóújfaluban és környékén a Fundamenta Lakástakarékpénztár Zrt. vezető személyi bankáraként. Rengeteg családnak segített már az öngondoskodásban és az otthonteremtésben. Tevékenységét az idei évtől immár főállásban végzi, jelenleg is olyan népszerű és keresett termékcsomagokat koordinálva, mint például a Gyerek Lakásszámla, vagy az akár 40%-os kamatot elérő Gyarapodó Lakásszámla, amely lakáskölcsönökhöz kötelező önrész biztosítását segítő megtakarítási forma.  A hozzájuk kapcsolódó kedvezményes lakáskölcsönök,  folyószámlák, a Falusi Csok, Csok+, a Babaváró, az ingatlanközvetítés vagy a napelemrendszerek kiépítését segítő szolgáltatás is a paletta részét képezik.

fundamenta01fundamenta02

Edit munkája már nem csupán Berettyóújfalura, hanem egész Hajdú-Bihar vármegyére kiterjed, jelenleg is számos településen nyújt segítséget ügyfeleinek. ujhelyi edit

Az idei év nem csupán a munkaidejében, de tevékenységi körében is bővülést hozott, nem mellékesen pedig új feladatkört is: a D.A.S Jogvédelmi Biztosító Zrt. munkatársaként ezentúl jogszolgáltatásban is számíthatnak rá kliensei. A D.A.S Jogszerviz működésében már a közeljövőre nézve is óriási lehetőséget lát, ezért döntött úgy, hogy ezzel a tevékenységi formával bővíteni fogja szolgáltatási körét.

- Mivel a D.A.S Magyarországon egyelőre nem tartozik a közismert nevek közé, először is érdemes tisztázni, mit is takar a cég neve és mivel foglalkoznak pontosan?

Maga a cég német “találmány”, megalakulását pedig pontosan az hívta életre, amit a vállalat többek között a mai napig orvosolni hivatott: a jogviták. Bő száz évvel ezelőtt már Németországban is kezdett elterjedtté válni az autóforgalom, mindez pedig az ütközések, autóbalesetek jelenségét is magával hozta, amivel pedig a pereskedések és jogi csatározások száma nőtt meg drasztikusan. A német precizitás persze ebben az esetben sem maradt sokáig reakció nélkül, az állandósult jogvitákra egy erre a területre szakosodott biztosító, a D.A.S megalakításával tettek pontot. Attól kezdve bármilyen sarkalatos kérdésben képesek voltak igazságot tenni, és persze megoldást találni, kihúzva az ebből eredő társadalmi feszültség méregfogát.

Napjainkban a cégcsoport szinte egész Európában jelen van, hazánkban például húsz éve működik. Ami pedig még inkább lényeges, szolgáltatási köre már nem csupán az autóiparra és a közlekedés területére terjed ki, gyakorlatilag a lakosság- és a versenyszféra, magán és céges ügyfelek egyaránt számíthatnak a segítségükre.

- Tehát ha jól értem, egy nagy múlttal bíró, klasszikus szóhasználattal élve multicégről beszélünk.

Valóban nagy múltja van a vállalatnak, de “klasszikus” multicégnek nem mondanám, már csak a működési elve miatt sem.

das jogszervizdas jogszerviz01

- Miben működik máshogy a “klasszikus” multiknál?

Elsősorban abban, hogy a kisebb lobbit igyekszik képviselni, azaz minket, a lakosságot. Legyen valaki magánszemély vagy vállalkozó, a D.A.S segítségére ugyanúgy számíthat, nincs különbség ügyfél és ügyfél között. Aki a versenyszférában, az üzleti életben mozog, vagy csak egyszerűen tájékozott, pontosan látja és tudja, mekkora jelentősége lehet annak, ha az óriásvállalatok által leuralt piacon “kis pontként” őt is képviseli, segíti egy fajsúlyos szereplő, akivel érvényesíteni tudja a jogait és érdekeit. Pontosan ez a D.A.S küldetése: esélyt adni nekünk, átlagembereknek is.

das jogszerviz04das jogszerviz05

- Ez a filozófia valóban hiánypótló, már-már “fehér holló” kategória. Hogyan fest a működés gyakorlatba átültetve?

Magyarországon 150 ügyvédi irodánk áll az ügyfelek rendelkezésére, és túlzás nélkül mondhatom, a legjobb szakemberekkel dolgozunk - ők adják meg azt a hátteret, ami a legnagyobb ellenfelekkel szemben is bárkinek egyenlő esélyeket ad. És ami a lényeg, ennek a költségei nem a “sztárügyvéd” kategóriát súrolják, mindezt egy átlagos - vagy akár átlag alatti - anyagi mozgástérrel rendelkező embernek is megfizethető áron tudjuk biztosítani.

A szolgáltatásunk egyik pillére a jogi tanácsadás, de ezt sem a hagyományos módon műveljük: a mi mottónk: „Ott az ügyvéded, ahol a telefonod” - a lényeg már nem csak a pontosság, hanem a gyorsaság is. Miért menne el az ügyfél jogi tanácsadásra, ahol mondjuk egy tízperces beszélgetésért elkérnek tőle több tízezer forintot, amikor a telefonjáról is azonnali választ kaphat kiváló szakértő munkatársainktól? Mindezt a piaci árnál jóval olcsóbban, kényelmesebben és gyorsabban.

Szolgáltatásunk másik fontos bástyája a peres képviselet. Rengetegen kerülünk olyan élethelyzetbe - sok esetben akár önhibánkon kívül is, - hogy kénytelenek vagyunk bíróságra menni, csakhogy ennek a szónak a puszta hallatán is összeszorul az emberek gyomra, felmegy a vérnyomása. Nincs mit szépíteni, utálunk bíróságra járni, nyilván értjük, hogy miért: tudatosan, vagy tudat alatt, de tisztában vannak vele az emberek, általában a bíróságokon is a nagyobb lobbi érvényesül. Kinek telik jobb ügyvédre, nagyobb volumenű képviseletre, azaz: előnyt élvez, akinek több pénze van. A másik mottónk éppen ezért: “Az igazság ne legyen a pénz, vagy szerencse kérdése”.

- Csakhogy világos legyen: tegyük fel, a segítségüket kérem egy bírósági peres ügyemben. Elvállalják, képviselnek az összes tárgyaláson, végig, ameddig az ügy lezárásra nem kerül? Milyen anyagi vonzatai lesznek mindennek? A díjszabás is eltér a bevett gyakorlattól?

Abszolút, ezen a téren is innovatívak vagyunk. Amiben az ügyfeleinknek talán a legnagyobb segítséget adjuk, az a teljes perköltség átvállalása. Gondolok itt például a perilletékre, szakértői véleményre, utazási díjakra, ügyvédi díjra, és így tovább. Hangsúlyozom, ez a szolgáltatás egész Európára vonatkozik, legyen a per bármelyik országban. A lényeg a lényeg, az ügyfélnek az egyszer meghatározott előfizetési díjon kívül semmilyen költsége nem fog származni a perből- ez azért korántsem bevett gyakorlat a jogszolgáltatásban.

 das jogszerviz02

- Őszintén szólva én ilyen szolgáltatási gyakorlatról még először hallok-nagyon kellemes meglepetés. Milyen területekről kapják a legtöbb segítségkérést?

A legtöbb megkeresést egyértelműen a kártérítéses jogvédelem ügyekben kapjuk- azaz, amikor az ügyfelet valamilyen kár érte, a biztosító pedig nem, vagy nem teljes mértékben akar segíteni.

Szintén kiemelt az érdeklődés büntetőjogi szabálysértési ügyekből. Hangsúlyozom, ebben az esetben csak és kizárólag gondatlanság vádjával bíróságra kényszerült ügyfelek védelmét vállaljuk, szándékos bűncselekmények esetében soha, senkit nem fogunk segíteni. Gondatlanság esetében - legyen az például egy közúti baleset, vagy foglalkozás körében elkövetett - azonban a tőlünk megszokott százszázalékos mentalitással igyekszünk a lehető legjobb végeredményt elérni.

A népszerű szolgáltatások közül a munkajogi védelmet sem hagynám ki. Sajnos napjainkban a munkáltatók részéről rendszeressé váltak a túlkapások, folyamatosan próbára téve a munkavállalók tűrésállapotát, legyen szó például munkakörülményekről, vagy jogellenes felmondásról. A legfőbb tapasztalat pedig még mindig az, hogy a hazai munkavállalói kultúrából egész egyszerűen hiányzik az érdekérvényesítés, az uralkodó még mindig a “jobb,ha csendben maradok” hozzáállás, pedig az esetek többségében maga a munkavállaló is csodálkozik azon, mennyi mindenben perelhetett volna teljesen jogosan.

Amit szintén nem lehet kihagyni, az az egészségügy, ezen belül is a kórházi, és az orvosi műhibaperek. Vékony jég, ez biztos - és akkor az egészségügyi alapellátásról még nem is beszéltünk. Szögezzük le, mi nem az orvosok, a nővérek, vagy általában az egészségügy ellen lépünk fel, tisztában vagyunk az őket sújtó problémákkal, tudjuk jól, milyen kihívások között kell megfelelniük. Ugyanakkor sajnos rengeteg olyan ismerősünk van - és szerintem nem vagyok ezzel egyedül - akinek az állapotában valamilyen kisebb-nagyobb kárt okozott az egészségügy - őket pedig igenis képviselnünk kell.  És hogy ezt helyesen tesszük, azt mi sem példázza jobban, mint hogy az esetek több mint 90%-át megnyertük.

Cégünk weboldalán a Jogi esetek és hírek rovatban számos esettanulmány olvasható, melyek valós, megtörtént eseteket mesélnek el.

das jogszerviz06

- Ez azért eléggé félelmetes statisztika- mármint az ellenfeleiknek!

Egyáltalán nem túlzás ha azt mondom, tartanak tőlünk. Mostanra eljutottunk odáig, ha kiderül, hogy az egyik fél védelmét mi, azaz a D.A.S látja el, a másik fél az esetek döntő többségében inkább belemegy a peren kívüli megállapodásba, mert legyenek bármekkora szereplők, jól tudják, velünk szemben kevés az esélyük. Márpedig az elmúlt időszakban nem kisebb ellenfeleink voltak mint bankok, biztosítók, állami cégek, kórházak, és így tovább. Velük szemben egy “kisembernek” peren kívüli megegyezésben nyerni - ráadásul nem évek, hanem hónapok alatt - majdhogynem felbecsülhetetlen érték, ezekre a sikerekre pedig azt hiszem joggal lehetünk büszkék.

- Tény és való, a magánszemélyek elől visszavonulót fújó biztosítók, bankok vagy óriásvállalatok látványa enyhén szólva sem megszokott. Ezek után kiváltképp érdekelnek a “piszkos anyagiak”: mit tudhatunk a díjszabásról?

Pontos számot nem tudok mondani, de azzal szerintem mindent elárulok, ha annyit mondok: van olyan éves szolgáltatási díjunk, ami körülbelül a havi presszókávénk árát teszi ki. A fő szempont a rugalmasság, az ügyfelek különböző, saját anyagi helyzetüknek megfelelő díjcsomagokból választhatnak, széles a termékpaletta. Van olyan ember, akit látványosan szerény összegért képviselünk a bíróságon, és van olyan ismert közszereplő, akit pedig már jóval magasabb díjazásért - hozzá is teszem rögtön, ez a jóval magasabb díjazás még mindig a megszokott piaci ár alatt van. A szolgáltatási áraink tehát változatosak, de egy érték állandó: védjünk valakit egy havi kávé vagy havi fizetés áráért, bármennyiért, részünkről a 100 százalékos erőbedobás a kiindulópont minden esetben.  A lényeg, hogy minden ügyfelünk találja meg a számítását- az anyagiakon ne múljon semmi.

- Egy magánszemélynek kétségtelenül vonzó, versenyképes ajánlat- és milyen árszabásra számíthatnak a céges ügyfelek? Ott is hasonló rendszerben gondolkodtok?

Ami a versenyszférát illeti, ebben az ügyfélkörünkben inkább a kis- és közepes vállalkozások dominálnak, elsősorban nekik tudunk igazán maradandó segítséget nyújtani. És igen, a versenyelőnyünk itt is a kedvező árajánlatunk, árukapcsolásként a folyamatos jelenléttel: a mi segítségünket röviden-tömören úgy is összefoglalhatnám, velünk a vállalkozás szerződtetett egy állandó jogászt - a piacinál jóval kedvezőbb áron. Sőt, akár a legnagyobb cégeknek is képesek vagyunk olyan komplex jogi szolgáltatást biztosítani, mintha 3-4 állandó jogász állna az alkalmazásukban. Természetesen a kedvezőbb ár ebben az esetben sem jelent színvonalcsökkenést, hiszen akkor aligha dolgozna velünk bárki is. De ebben az esetben is a számok mesélnek a leginkább; a bírósági pereket tekintve az ügyek nagy részét itt is a magánszemélyekéhez hasonló 90 százalék fölötti aránnyal nyertük meg.

 das jogszerviz03

- Ilyen sikerszéria után érdekelne a “hátország”, azaz a 150 ügyvédi iroda, akikkel együtt dolgoznak. Róluk mit lehet tudni?

Két nagyon fontos dolog, ami a partneri viszony feltétele: csakis olyan független ügyvédi irodával szerződünk, akik semmilyen más céggel nincsenek megállapodva. Ez nyilvánvaló alapvetés, hiszen ellenkező esetben könnyen előfordulhatna, hogy az adott ügyvédi irodának éppen azzal a céggel szemben kellene fellépnie, akivel már leszerződött, ami nyilván nem lehetséges, ezért kötjük az ebet a független karóhoz.

A másik alapszabály, kizárólag olyan ügyvédi iroda lehet a partnerünk, ahol az általunk képviselt területekből van szakjogász. Hiszen mégiscsak a minőség a döntő, le lehet szerződni kétszer ennyi jogi irodával is, ha fele annyi köztük a szakember- nem érnénk vele semmit. Ezzel a válogatott szakembergárdával a hátunk mögött viszont már biztosra megyünk, legyen szó tanácsadásról vagy pereskedésről, a szolgáltatás minden esetben a legjobb kezekben van.

- Helyileg hol található az iroda? A Budapest-központúság még mindig gyakori probléma, Önöket mennyire érinti ez a “vízfejűség”?

Mivel ezen a téren is igyekszünk formabontóan működni, semennyire. Nálunk minden egyes ügyben a szakmai képviselet mondja ki a döntő szót, sőt, az összes többit is- a lokáció egyáltalán nem játszik. Ha például egy berettyóújfalui ügyfelünknek jogi képviseletre van szüksége, akkor nem az alapján fogunk szakjogászt küldeni, hogy ki van hozzá a legközelebb, hanem hogy az adott területhez ki a leginkább kompetens. Ha tegyük fel Szombathelyről kell a jogászunknak ide utaznia, akkor ezt gond nélkül megteszi. Ebben az országban nincsenek távolságok, a jogi képviselet terén mindez hatványozottan igaz.

- Ehhez hasonló szolgáltatásról Nyugat-Európában látunk példákat, de mi a helyzet Magyarországon? Itthon van konkurencia?

Nyugat-Európában a legnagyobb jogvédelmi specialista a D.A.S, Magyarországon pedig az egyetlen. Az pedig, hogy itthon elsők vagyunk, nagyszerű lehetőség arra, hogy a magyar mentalitásban is elültessük azt, ami Nyugaton már alapvető érték: a saját jogaink iránti kiállást.

Ez a D.A.S küldetése - ezt vállaltam én is, keressenek bizalommal!

fundamenta berettyoujfalu01

Újhelyi Edit

+36 (70) 639 0996

You have no rights to post comments